|
- Onderhouden dossierdefinities
|
|
|
|
Dossierdefinities zijn de kenmerken van het dossier zoals het rechtsgebied of de verwijzer.
Bij het aanmaken van een dossier kunt u verplicht zijn om dossierdefinities in te voeren. Indien deze nog niet bekend waren bij aanmaak van het dossier, omdat u niet verplicht bent om de definities vast te leggen of omdat u ze wilt wijzigen, kunt u de definities onderhouden via de optie [Pagina’s] [Algemeen].
|
|
|
|
Hier heeft u de keuze uit de opties [Wijzig] [Update] [inFo] en [Kopieer].
|
|
Via de optie [Wijzig] kunt de geselecteerde definitie wijzigen.
|
|
|
|
|
|
De optie [Update] geeft u de mogelijkheid om indien er nieuwe dossierdefinities zijn aangemaakt deze op te halen. Alle ontbrekende definities zullen dan worden toegevoegd.
|
|
|
|
|
|
Via de optie [inFo] kan extra informatie kwijt bij de geselecteerde definities.
|
|
|
|
|
|
De optie [Kopieer] kunt u gebruiken om de definities over te nemen van een ander dossier.
|
|
|
|
|
|
Selecteer het dossier
|
|
|
|
U krijgt nu nog een melding welke u kan bevestigen
|
|
|