|
- Vastleggen van een sjabloon
|
|
|
|
Via [Correspondentie] [vaste Gegevens] [verrichTingen] kiest u voor de optie [Std. Documenten]. Indien u een nieuw sjabloon wilt aanmaken kunt u dat hier gaan doen. U dient de volgende velden vast te leggen:
|
|
|
|
|
|
De naam van het sjabloon. Deze mag maximaal 8 karakters groot zijn.
|
|
|
|
Korte omschrijving van het sjabloon
|
|
|
|
Inlognaam van de gebruiker die het sjabloon heeft aangemaakt. (Deze wordt door Fortuna® automatisch ingevuld)
|
|
|
|
De aanmaak datum van het sjabloon. (Deze wordt door Fortuna® automatisch ingevuld.)
|
|
|
|
Type van het sjabloon. (Via [F3] krijgt u een keuze lijst.)
|
|
|
|
Map (directory) waar verrichtingen die met het geselecteerde sjabloon gemaakt worden opgeslagen worden. Indien u met de parameter
“dossiermappen” werkt (de verrichtingen worden dan per dossier opgeslagen) moet u hier wel een categorie opgeven, deze wordt echter
niet gebruikt.
|
|
|
|
Interne informatie bij het sjabloon.
|